I stało się!

Ahoj!

 Dziś narodził się mój wirtualny pokój zwany bliżej - Odstresowywaczem :) Postaram się wytrwać przy częstych publikacjach moich egzystencjalnych wypocin. Będzie krytycznie, ale sympatycznie. Poruszę często miłe jak i te mniej miłe ;) tematy, ale w gruncie rzeczy zamiar jest jeden - będzie szczerze. To chyba moja czwarta próba ogarnięcia blogosfery i po naczytaniu się setek blogów w końcu przyszła dziś znów do mnie znów myśl: "Dlaczego ja nie bloguję?!". Z pewnością mój styl pisania "wyostrzy się " a z biegiem czasu nabiorę wprawy w wybieraniu tych najciekawszych tematów, ale przysięgam dziś obiecuję zostać tu na dłużej. Grono Was - Czytelników (napisała do wszystkich w ilości 1, bo jej gruby -> patrz puszysty kocur już czyta :)) mam nadzieję, że będzie rosło i każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.

Na dziś wystarczy! 

Na koniec dodam jedynie, że będę starła się być tu nie tylko dla mnie!


Komentarze

Popularne posty