piątek, 21 lutego 2014

Nie cierpię małych miasteczek ! ! !

Bursa miał rację....
tyle, że podmiot liryczny mial w dupie małe miasteczka. Wiersz nazwał Sobotą. Troszkę się spił i pewnie nabzdryngoli coś na kanwę ironii na zachlapanej piwem serwetce.

Może za ostro, ale fakt faktem. Żyję w miasteczku. W miasteczku, które zwą miastem. Miasteczku, mieście, które w plebiscycie internetowym zajmuje pierwsze miejsce w kategorii miast, w których najtrudniej znaleźć pracę. Miasteczku, mieście, w którym mam jedno kino, jedno CH, jeden szpital...o którym także ostatnio jest bardzo głośno i jeden basen, na który nie boję się chodzić, bo jest stosunkowo nowy. Poza tym same plusy...nie martwię się gdzie wydam pieniądze, których przecież i tak nie mam, bo nie miałabym ich gdzie wydać:). Mogę rozważyć zakupy w Lidlu czy też innej Biedronce...a tych ostatnich u mnie w miasteczku, mieście pod dostatkiem. Tak od poniedziałku do niedzieli i od niedzieli do poniedziałku przeglądam oferty miast, metropolii wręcz które mogłyby mnie uszczęśliwić swoim hałasem, brudem na ulicach ( to akurat do zniesienia, znoszę to w moim miasteczku, mieście już od  prawie 28 lat).

Obieram wciąż kierunek na północ, nieubłaganie odliczam dni i z wytchnieniem wyczekuję każdego dzwonka telefonu. Cieszę się. Cieszę się, że w tym czekaniu nie jestem sama. Cieszę się, że kot się szybko aklimatyzuje w stosunku do nowych wnętrz, nowych ludzi, nowych zapachów. Cieszę się, że mam Jego po mojej stronie. Cieszę się, że jest jakaś nadzieja, że znajdziemy ten przyjazny ląd, gdzie w spokoju wychowamy jeszcze jednego kota i może kiedyś jakiś skrzat/skrzatka? :) wesoło biegając po parku, lub co najlepsze plaży krzyknie "Jestem Królem Świata! "!!!

Dniu nadchodź. Walizki na wpół spakowane, a  ramiona otwarte do lotu. Tylko uśmiech nadal gdzieś czai się niepewnie w kącikach ust. Czas napisać historię zbudowaną w wielkim mieście.

Trzymam za to kciuki. Też trzymaj, jeśli możesz. Razem zawsze raźniej.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia jest dla mnie ważna :)