środa, 5 marca 2014

Inne Inicjały

Potrzebowałam tego tygodnia bez wchodzenia na bloga. Heh. Niby jeszcze się do niego nawet tak mocno nie przywiązałam i nie wiem gdzie ma jakie właściwości, ale potrzebowałam chwili wytchnienia. Tyle się działo! Świat wirował a ja w nim. Nie chodzi mi o sytuację polityczna, religijną, filozoficzna.
Wiosny jak nie było tak nie ma. Ja wyznaję wiarę w wiosnę słoneczna, kiedy to mogę nosić nieskrępowanie sweter zamiast płaszcza i baletki zamiast botków. Może żadna ze mnie fashionistka i przy popularności tego drugiego rodzaju obuwia, które noszą teraz dziewczyny także latem...to ja nie należę do męczennic swojego ciała i wolę jednak oddychać pełną piersią i stopą również.

Traf chciał, że to 5-lecie wybraliśmy na dzień zmiany nazwiska. Były kwiaty, uśmiechy, sukienki, wino, a soki lały się po obrusach. Pomimo pewnego rodzaju akcji Top Secret i tak piszę już otwarcie, bo co wytrwalsi pewnie nawet nie doczytają do tego posta :).

 Szczęśliwa? Zadowolona? Uśmiechnięta? -  Wszystkiego po trochu. Najważniejsze, że ten trudny krok został już postawiony i małżonek już nie zwieje, pomimo moich wahań nastroju i pernamentnego chmurzenia się od jakiegoś czasu. Wiedziały gały co brały! Tak mawia nasz szalenie mądry znajomy, który krok ucieczki z Kujaw zawziął juz jakieś 2 lata temu. My nieustannie krążymy w zawieszeniu internetowych ofert, portali dla ludzi wykształconych i z doświadczeniem, gdzie ktoś da nam więcej niż te "tysińcpińcset brutto". Co mądrzejszy zapyta:
- Ale Panie jak tu żyć za te miedziaki?!
...a Pan odpowie, na to miejsce mam już 30 ofert od absolwentów do 25-go roku życia. Oni przyjdą na staż i jeszcze mi pięty wycałują.

Realia tego kraju przytłaczają, tak jak przytłacza nagonka na boguduchawinną Peszek za "Sorry Polsko". Ludziom się nagle zachciało słuchać Peszek w czasach wrogich stosunków Rosji względem Ukrainy. Wyśmiali dziewczynę. Szykanują dziewczynę. Dziewczyna ta moim zdaniem dobrze gada. Nie bluźni, nie poniża...ona prawdę wykrzykuję. Czy lewa, czy prawda -  dla mnie to obojętne. Ja sama mogę siebie zidentyfikować z tekstem utworu i wiem co Autor miał na myśli. Szkoda, że prawdę krzyczy ta dziewczyna.

Najważniejsza w życiu jest RODZINA :)!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia jest dla mnie ważna :)