poniedziałek, 6 lipca 2015

Zoeva i strzała Amora


Jak większość kobiet uwielbiam otaczać się kosmetycznymi nowościami. Przy drugim zamówienia ze sklepu internetowego Mintishop, postawiłam na osławioną na Youtube paletkę marki Zoeva Naturally Yours. Jest to podstawowa paleta do wykonania codziennego makijażu i świetna baza do makijaży wieczorowego. Cienie są pięknie napigmentowane, a drobinki w tych złotych prześlicznie grają ze światłem. Paleta stała się już moim hitem! 










Posiada tekturowe, dość twarde opakowanie zamykane na magnes. Dzięki temu nie połamie się przy upadku, jak niestety dzieje się z większością moich cieni, róży i pudrów. Nie jestem żadną wybitną specjalistką, ale zabawa z Zoeva Naturally Yours to wielka frajda dla pasjonatów delikatnych makijaży. Cienie co najważniejsze nie osypują się i wystarczy ich niewielka ilość aby wydobyć to, co w nas najpiękniejsze. Podejrzewam, że nie poprzestanę jedynie na tej palecie. Za 10 pięknych i dobrych cieni zapłacimy ok.72 zł. W swojej kosmetyczce posiadam palety cieni marek takich jak: Sleek, W7, Makeup Revolution, ale to właśnie Zoeva tego lata skradła moje serce.Strzałą Amora trafiła i mnie. Teraz poszukuję idealnego eyelinera...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia jest dla mnie ważna :)