wtorek, 21 lipca 2015

Nowa zakładka

Na blogu, na pasku bocznym pojawiła się dziś nowa zakładka- Wyprzedaż.
Jest tam link do strony na FB gdzie można obejrzeć w albumach moje zbiory ubrań i akcesoriów, których już nie mam gdzie przechowywać. Ceny są zachęcające i możemy się dogadać jeżeli chodzi o większe zakupy. Co jakiś czas dodaję nowe przedmioty.

Jeżeli tak samo jak ja jesteście zakupoholiczkami, a tutaj nadmienię, że na stronie jest też wiele nowych rzeczy po likwidacji sklepu, to wpadajcie na mojego FB. Próbowałąm już wielu portali, na których można założyć własne konto i stworzyć wirtualną szafę.  Mam konta na allegro i vinted, ale szczerze stwierdzam, że FB ma wielki potencjał jeżeli chodzi o zamieszczanie szybko zdjęć i korespondowanie z zainteresowaną. Tam czuję, że naprawdę to ja mam władzę nad swoją stroną i nie muszę za każdym razem bać się, że fota za słaba, że światło złe.

Może znacie jeszcze jakieś darmowe portale gdzie warto wymienić swoją garderobę? Co polecacie?

 Życzę owocnych łowów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia jest dla mnie ważna :)