czwartek, 9 lipca 2015

Biedronkowe szaleństwo

Serum czyni cuda powiadają, więc i ja próbuję! Tydzień z Biedronką zaczął się wspaniale. Oprócz arbuza, sałaty, pieczywka w koszyku wylądowało serum firmy Delia. Cena zwrotna, chyba jakieś 9 zł. Do wybory z wypchanych kartonów mrugały trzy różne wersje serum. Osobiście wybrałam nawilżające, ponieważ pozostałe dwa miały działanie mocno przeciwzmarszczkowe i wygładzające, a tego na razie nie potrzebuję. Poza tym tamte dwa były przeznaczone do cery dojrzałej. 

 Oby ten stan trwał jak najdłużej!

Serum ładnie zapakowane, cena przystępna, a ja zadowolona. Po tygodniu stosowania mogę powiedzieć, tak oto: "Babo jedna, czemu nie wzięłaś trzech albo pięciu kartoników!" Serum niestety nie należy do wydajnych... Zastosowanie wygładzające- jest! Zastosowanie nawilżające-  jest! Pojemność mała - jest! 

Wielce żałuję, że w moim mieście kobiety tak intensywnie wykupują  perełki Biedronkowe, takie jak to cudo, od firmy Delia. Już następnego dnia od zakupu wędrowałam za kolejnym kartonikiem z mizernym skutkiem. Wszystkie nawilżające zostały wykupione! Nadzieja, że trafi do innych sklepów, drogerii. Może gdzieś widziałyście to serum?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia jest dla mnie ważna :)