środa, 19 sierpnia 2015

Małe radości, drobne przyjemności i moja pierwsza przygoda z Yankee Candle



Jak większość kobiet lubię, kiedy w moim domu panuje harmonia i porządek. Dopełnieniem szczęścia jest piękny zapach unoszący się w czystych pokojach. Pamiętam czasy liceum, kiedy powstawały w moim mieście pierwsze sklepiki z dekoracjami do domu i pięknymi, ale niezmiernie drogimi świeczkami. Patrzyłam i podziwiałam zatopione w kolorowych woskach kwiaty, ziarenka kawy, muszelki. Zapachy tych świeczek, chociaż bardzo mydlane wydawały mi się wtedy najpiękniejszymi. No i ta wysoka cena- wyznacznik luksusu dla nastolatki, która odkładała kieszonkowe, aby kupić chociaż jedną mamie na urodziny. Zamiłowanie do świeczek pozostało do dzisiaj. Zwracam uwagę na kolory, kształty, cenę i jakość. Nie lubię wiele wydawać na drobne elementy dekoracji, cieszą mnie piękne rzeczy w przystępnych cenach. 

Kiedy zaczynałam odkrywać Youtube i blogosferę, byłam zaszokowana jak wiele osób posiada ,poleca świeczki i  woski Yankee Candle. Pamiętam, że zdobycie ich w Polsce było ciężkie, poza tym kiedy me oczy zobaczyły cenę wielkiej świecy w słoju to zaprzestałam poszukiwań. Wczoraj dotarło do mnie moje pierwsze zamówienie na woski w kształcie tart i kominek od Yankee Candle. Cena tych produktów jest bardzo przystępna i muszę przyznać, że kominek od YC wygląda przepięknie i jest solidnie wykonany. Tarty pachną nieziemsko i już po odpakowaniu paczki w domu rozgościł się ich zapach. Na początek nie chciałam szaleć i zamówiłam trzy woski.




Kominek z ornamentem paprotki idealnie wkomponował się jako ozdoba parapetu. Oby tylko kociaki nie interesowały się nim za bardzo.




Woski w kształcie tart od Yankee Candle; Lake Sunset, Serengeti Sunset, Lemon Lavender



Taki komplet to koszt +/- 50 zł i z czystym sumieniem warto się rozpieścić taką sumą. Jakość kominka jest świetna, a wykonanie perfekcyjne. Zapachy, które wybrałam spodobały mi się i wiem, że przy kolejnym zamówieniu będę bardziej odważna i postawię na woski, które nazwami niosą za sobą przygodę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia jest dla mnie ważna :)