poniedziałek, 7 września 2015

Trójka do zadań specjalnych

Paznokcie to moja zmora. Nigdy nie potrafiłam o nie zadbać do końca. Przynajmniej nie tak, jak moja mama, która ma idealnie migdałowy kształt paznokcia i drobne dłonie. Nawet kiedy starałam się jak mogłam, pilniczkiem dbałam o ich kształt, wystarczyło lekkie zaniedbanie i bam! paznokcie wyglądały jak z horroru. Na szczęście nie posiadam na płytce przebarwień i nie łamią się aż tak strasznie. Nie odmawiam sobie prac domowych i zabiegów na włosy, twarz etc...a wiadomo to wszystko odbywa się przy użyciu dłoni i paznokci. Najczęściej dostają po płytkach kiedy zachce mi się myć okna lub wezmę się za układanie biżuterii. Pełno małych kolczyków, łańcuszków, bransoletek, a przy ty także nierównych krawędzi drobnych elementów. Długo szukałam dobrego lakieru, który utrzyma się przynajmniej 5 dni i będzie ładnie wyglądał. Znalazłam fajny i tani czerwony lakier o tych zastosowaniach, różowy, niebieski, ale nie mogłam na półkach odnaleźć niczego w kolorze nude. Nie jestem i nie będę nigdy mistrzem w malowaniu paznokci, ale to jak wyglądają teraz, to niebo porównując to, jak wyglądały jeszcze dwa lata temu. 


W Super Pharm zaopatrzyłam się w utwardzacz do paznokci więc, jeżeli macie wolne 10 zł, macie dosyć dużo słabej jakości lakierów kolorowych, to ten naprawdę spisuje się całkiem nieźle. Nie tylko poprawia trwałość lakierów, ale nadaje też delikatnego błysku, przez mikrodrobinki brokatu wewnątrz opakowania.


Sally Hansen Fog to narazie mój faworyt jeżeli chodzi o nudziaki, niestety jest jeden problem z nim. Jest perłowy. Ślicznie wygląda na paznokciach nie zostawia babcinej poświaty i wielkiej perły, ale no cóż...szukam dalej fajnego matowego, albo satynowego wykończenia, które wytrzyma 5 dni na paznokciach.


Rimmel Stronger to nie tylko utwardzacz, stosowałam go bardzo długo jako bazy pod lakier bo tam radził sobie o wiele lepiej niż na powierzchni lakieru. Może dlatego, że przeważnie były to lakiery innych marek?? Na nagiej płytce fajnie wygląda, odświeża ją bo ma delikatnie różowy kolor. 







          Mam nadzieję, że w końcu trafię na dobry lakier w kolorze nude. Marzą mi się piękne, długie 
i zdrowo wyglądające paznokcie, jednak w jak najbardziej naturalnym kolorze. Miałam już hybrydy 
i niestety po 2 założeniach paznokcie wyglądają fatalnie, więc chyba zamiast 3 tygodni tego samego lakieru wolę malować je po prostu wtedy kiedy naprawdę chcę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia jest dla mnie ważna :)