piątek, 11 grudnia 2015

Drogi Święty Mikołaju,.... Prezenty dla Niej, z których będzie zadowolona 2015

...tego roku byłam wyjątkowo grzeczna. Pod choinką widzę już masę cudownych prezentów przepasanych złotymi kokardami. Chciałabym, aby w jednym z pudełek znalazł się domek dla lalek :). 

Pamiętam czasy, kiedy jeszcze wierzyłam w Świętego Mikołaja. Rysowałam mu laurki, pisałam do niego listy, a w przedszkolu razem z innym dziećmi po powrocie ze świątecznych ferii trwały dyskusje na temat długości jego brody, koloru płaszcza i wielkości brzucha. Jak wielkie było moje zdziwienie, kiedy pewnego dnia podczas świątecznej zabawy Mikołaj nie dosyć, że miał na sobie jeansy, to dodatkowo zdjął brodę i okazał się być panem od rytmiki. Tego wieczoru płakałam całą noc i na nic się nie zdały zapewnienia rodziców, że prawdziwy Mikołaj istnieje, a ten w przedszkolu to tak tylko dla zabawy wypytywał dzieci, czy były grzeczne i wręczał zupełnie inne, niż te wymarzone wcześniej prezenty. Chociaż kiwnęłam z uśmiechem głową i przytuliłam się z radością do mamy, to od tamtego momentu przestałam wierzyć w Świętego Mikołaja. 
Dziś, chociaż sama nie mam dzieci, to mam wiele bliskich mi osób, które uwielbiam tego dnia obdarowywać. Zawsze staram się trafić w gust osoby, tego jednego dnia nie posiłkuję się bezpieczna formą zakupu karty upominkowej. Nie są to prezenty bardzo drogie, ale z pewnością cieszą oko i gust osoby obdarowywanej. 

Poniżej przedstawiam Wam kochani skróconą listę praktycznych, kobiecych i ładnych prezentów, które można otrzymać od ręki w każdym centrum handlowym. Nawet pośpiesznie wykonywane prezentowe zakupy mogą uradować siostrę, mamę, narzeczoną, żonę, ciocię, babcie, itp. To moja subiektywna lista, także sama z taką samą przyjemnością nie pogardziłabym jednym z tych prezentów ;). 


1. Torebka! Torebka w ręku i na ramieniu każdej kobiety jest jak jej tarcza. Znajduje się w niej zazwyczaj dorobek całego jej życia i największe skarby zbierane co sezon. W małej przegrodzie przeznaczonej na telefon zapewne po miesiącach poszukiwań niejedna z nas znalazła 5zł, cukier zabrany z kawiarni, ulubioną pomadkę. Jej dno natomiast, to koszmar wielu Panów, bo tam jest dosłownie wszystko! Kobiety całego świata, wiecie o co mi chodzi. W pewnych sytuacjach sam Macgyver chciałby posiadać chociaż jedną torbkę np...od Wittchena. Lidii Kality, czy of course Michaela Korsa. 



2. Szalik lub poncho! Sanczo ponczo, opończo i kocoszal! Świat oszalał na punkcie kraty, azteckich wzorów, frędzli i pepitki. Każdy wzór jest tutaj dozwolony, a wszystko zależy od upodobań kupującej/ego i osoby obdarowywanej. Sami doskonale wiecie w czym jej do twarzy :) Takim szalem, czy ponchem można się opatulać nie tylko od Święta, ale przez kilka kolejnych lat. Świetne i przyjemne w cenach egzemplarze można dorwać aktualnie dosłownie wszędzie, Mango, Zara, H&M, F&F, Top Secret, Cubus, Medicine...chyba nie trzeba rysować mapy :).


3. Kosmetyki i perfumy! Każda z nas wyrosła z ery mydła Bambino i oliwki. W zasobach każdej kobiety znajduje się krem do każdej części ciała, tysiące odżywek, lakierów do paznokci i błyszczyków. Uwielbiam dostawać kosmetyki dobre, ładnie opakowane, ładnie pachnące i przede wszystkim trwałe. Oprócz książki, to chyba moja ulubiona kategoria prezentowa, a książka w pakiecie z paletka cieni, pięknym mini-flakonem perfum, czy różem do policzków to strzał w dziesiątkę! 



4. Muzyka! Dobra płyta, oryginalna i legalna muzyka. To wszystko już brzmi wspaniale. To prezent bardzo spersonalizowany, tutaj trzeba już znać preferencje, aby obdarowana osoba mogła cieszyć się każdą nutą np. podczas kąpieli, relaksu codziennego, czy jazdy autem. Koszt niewielki, a jeżeli trafimy w oczekiwania, to z całą pewnością będzie to najmilej słuchany album przez najbliższe miesiące, a może nawet lata. 


5. Biżuteria! Kobiecie oko świeci się na widok pięknej biżuterii. W mój gust trafiają prezenty w postaci bransoletek. Uwielbiam jak pięknie brzęczą lub mienią się podczas gestykulacji. Są delikatne, mogą być bardzo mocno spersonalizowane, łatwo je dopasować do codziennego stylu ubierania się, a dodatkowo jest aktualnie olbrzymi wybór pięknych bransoletek w bardzo dostępnych cenach. W moje serce szczególnie trafiają te od by dziubeka. Cenię ich za kolory, piękne wzory, użycie ceramiki i fakt, że mnie nie uczulają, chociaż nie są wykonane ze srebra lub złota. Jeżeli chodzi o bardziej spersonalizowane prezenty to z pewnością marka Pandora sprawi, że za sprawą dobieranych małych i precyzyjnie wykonanych elementów każdy stworzy niepowtarzalną bransoletkę. 


...Drogi Mikołaju lista zamknięta?
Nie?
Bardzo dobrze się składa, bo jutro wymyślę coś dla Panów :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia jest dla mnie ważna :)