Sephora Make Up Studio

Jakiś czas temu zostałam ambasadorką kampanii Streetcom, który wraz z siecią perfumerii Sephora nagłaśnia akcję Make Up Studio. W każdej perfumerii konsultanci podczas wykonują mini metamorfozy swoich klientek. Dobrano 7 bezpłatnych usług makijażowych, które trwają jedynie 15 minut. Każda kobieta może w tym czasie poznać tajniki wybranego looku, dobrać kosmetyki idealne do swojego typu urody, a także przekonać się o ich rzeczywistej pigmentacji i trwałości. 

Make Up Studio to widoczne w perfumerii stanowisko w pobliżu kosmetyków tej marki. Do wybory mamy szereg usług. Są to : smoky eye, perfekcyjne usta, precyzyjna kreska, podkreślone brwi, codzienny makijaż oka, idealna cera oraz konturowanie podstawowe. 



Jako ambasadorka skorzystałam z trzech mini metamorfoz. Skusiłam się na usługę: podkreślone brwi, konturowanie podstawowe oraz codzienny makijaż oka. Cały makijaż wykonał przesympatyczny chłopak, co było dla mnie pozytywnym zaskoczeniem. Miło być malowaną przez mężczyznę, a kolory w makijażu zostały dobrane perfekcyjnie. Może jednak dla Pana Męża jest nadzieja i pozna gamę kolorów czerwieni i róży, a przynajmniej będzie potrafił te kolory od siebie odróżnić? To oczywiście tylko żart. Nie od dziś wiadomo, że mężczyźni słyną ze świetnego gustu względem makijażu i to właśnie oni przygotowują modelki przed wyjściem na wybieg, Cały przebieg mini metamorfoz oceniam bardzo dobrze. Z pewnością jednak warto wybrać się na nie w małej grupie, lub samotnie i przede wszystkim w godzinach zmniejszonego ruchu klientów. Wówczas będziecie miały pewność, że metamorfoza zostanie przeprowadzona szybko i dodatkowo zdążycie się nagadać z konsultantką/tem, zadać nurtujące pytania, a w makijażu nie będą przeszkadzały pozostałe klientki. 


Makijaż wyszedł bardzo naturalnie i dziewczęco. Utrzymał się do końca dnia i przede wszystkim nie był ciężki. Na dobraniu lekkich aczkolwiek trwałych kosmetyków zależało mi najmocniej. Konturowanie policzka wyszło rewelacyjnie, a róż z Too Faced, który widoczny jest na zdjęciu, to moje kolejne marzenie. Oczywiście kosmetyki tej marki odnajdziecie na stronie online oraz w sieci perfumerii Sephora. Dodatkowo udało mi się jeszcze skorzystać z promocji 3 w cenie 2 i momentalnie po zakończonej mini metamorfozie w moim koszyku wylądowało trio do konturowania, róż oraz zagęszczacz do brwi. Już wcześniej wypatrzyłam je na stronie internetowej i to była świetna okazja, aby upewnić się co do ich zakupu. 


To trio będzie idealnym uzupełnienie otrzymanego wcześniej klasycznego eyelinera, rewelacyjnego tuszu do rzęs oraz obecnie mojej ulubionej pomadki Sephora Rouge Cream. Moja codzienna kosmetyczka została odświeżona i wzbogacona w świetnie zapowiadające się produkty do makijażu. 

Dziewczyny, jeżeli tylko w Waszym mieście jest perfumeria Sephora, to szczerze polecam skorzystanie z bezpłatnej mini metamorfozy. Nie tylko na chwilkę będziecie mogły poddać się namiastce profesjonalnej usługi, ale przede wszystkim nie będziecie kupowały produktów w ciemno. Sama wiele razy skusiłam się swatchem na ręce różu, bronzera, który po jednym makijażu lądował w bublach. Najlepiej sprawdzić działanie kosmetyku na twarzy i ocenić jego kolor w sztucznym i naturalnym świetle. Podobny horror przezywałam z produktami do brwi. Ciężko tak "na oko" ocenić kolor odpowiedniego do ich podkreślenia produktu. Mini metamorfozy są bezpłatne i wystarczy tylko powiedzieć w perfumerii, że jest się nimi zainteresowaną. Dalej to już tylko czysta przyjemność w strefie Make Up Studio, otrzymanie cennych porad makijażowych oraz dobranie odpowiednich kosmetyków. 

Podziel się swoją opinią :)

Komentarze

Popularne posty