wtorek, 30 maja 2017

Czy warto wybrać się na pokaz Semilac? Relacja z pokazu w Toruniu.

21-go maja odbył się pokaz Semilac w Toruniu. Lokalizacja sprzyjała skorzystaniu z okazji, aby zobaczyć jak wygląda taki event. Bilet kupiłam jeszcze w marcu i udało mi się z łatwościa przekonać koleżanki, które tak jak ja niedawno zaczęły swoją przygodę z manicure hybrydowym. Oto podstawowe informacje, które mogą przyblizyć Wam, jak wygladają pokazy Semilac. 

Dla kogo jest tego rodzaju impreza?

Pokaz Semilac to nie tylko okazja aby podszkolić swoje umiejetności jako wprawiona manicurzystka pracująca w salonie, ale także możliwość poznania marki, zakupu produktów i wysłuchania specjalistycznych porad. Nie musisz mieć doświadczenia, ani nawet wykonywać manicure hybrydowego zawodowo. Z tego co zauważyłam w pokazie wzieło udział sporo kobiet, które dopiero zaczynaja swoją przygodę z lakierami hybrydowymi. Dla mnie osobiście była to okazja do zakupu lakierów stacjonarnie i przyjrzenia się nowym trendom. 

Jaki jest koszt pokazu?

Wszelkie informacje można znaleźć na stronie Akademii Semilac. Dla najszybszych zawsze czekają bilety w promocyjnej cenie. Ja swój kupiłam naprawdę okazyjnie. 

Co otrzymam w cenie pokazu?

Przede wszystkim każda uczestniczka pokazu otrzymuje od marki Gift Pack w postaci notesów, ołówka, torby ekologicznej Semilac, plakatu oraz dwóch lakierów, które nie są dostepne w sprzedaży, Są to kolor 000 Lazure Dream i 111  Cherry & Berry. Każda uczestniczka ma także możliwość wzięcia udziału w licznych konkursach organizowanych w trakcie pokazu. Poza tym oczywiście można zyskać niematerialne dobra, takie jak nowe doświadczenie, mozliwość poznania innych Semigirls, a także zdjęcie z prowadzącym. Do Rafala Maślaka w każdej przerwie ustawiała się wielka kolejka kobiet ;). 

Ile trwa pokaz Semilac?

Pokaz jest podzielony na sety. Na początku jest wprowadzenie i przedstawienie marki. Kolejny punkt to przedstawienie trendów i topowych kolorów z nowej kolekcji- w Toruniu królowala kolekcja stworzona przez Margaret, czyli Semibeats. Kolejne sety to podstawa wykonywania prawidłowego manicure hybrydowego oraz wykonywanie zdobień. Sam pokaz trwa około 7 godzin, a w czas ten wliczone są dwie przerwy na posiłki. Catering był wyśmienity i jedyne na co można narzekać, to gigantyczne kolejki po kawę i znikające przekąski ;). Zasada kto pierwszy, ten lepszy towarzyszyła obydwu przerwom. 

Czy wybrałabym się znowu na pokaz Semilac?
Tak! To był świetnie spędzony dzień i wspaniała zabawa. Dla mnie pokaz był źródłem inspiracji i krótkim szkoleniem. Cena pokazu moim zdaniem jest odpowiednia i z przyjemnością wykorzystam otrzymane w prezencie lakiery. Kolor 000 jest naprawdę niebiański i idealny na lato, a 111 będzie świetny na okres jesienny i późniejsze karnawałowe szaleństwo. Dzieki pokazowi zakupiłam także cztery piękne lakiery i miałam możliwość obejrzenia wszystkich próbników. Na zdjęciach możecie zobaczyć jak wygladają na próbnikach. Dodatkowo była to świetna okazja aby zrobić sobie babski wypad i z tego co wiem, nie tylko ja się dobrze bawiłam. 






Będzie mi miło jeśli zostaniesz ze mną dłużej :). Zostaw po sobie ślad.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia jest dla mnie ważna :)